lunes, 3 de marzo de 2008

EL 1er REGAL

Aquest ha estat el primer regal que ens han fet pel nadó. Ara ja fa gairebé un mes.

Resulta que la nostra amiga Marta ens ensenya el pijama nou que li ha comprat a la Carla (2 anyets) i de sobte de darrera d'aquest en treu un d'igual en petitet. Osti quina sensació o millor dit quina barreja de sensacions!!!: a partir de veure'l és quan, de cop, vaig ser conscient per primera vegada que ens arriba una personeta de veritat...

Moltes gracies Marta, Pedro i Carla!!!



3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostres Isaac, que m'has emocionat!!! Recordo la ilusió que em van fer el primer regal per la Carla i m'encanta q us hagi agradat i li tingueu aquest "carinyu" especial al nostre detallet :)
Recordes que aquell dia li vau regalar a la Carla les sabatetes del Pocoyó? doncs vau encentar plenament pq cada dia corren per casa ;-)
Un petonàs per tu...i un per la panxeta de la Yolanda!!!
Marta & family

Anónimo dijo...

Ya empezó y no hay quien la pare.... podéis correr... podéis huir... podéis fugaros...mmmm.... qué coño iba a decir... Ah, sí! pero no podréis escapar a la AVALANCHA DE LOS REGALOS!!!!!!!

PRÓXIMAMENTE EN LAS MEJORES SALAS.... de partos, claro!

Anónimo dijo...

SI SI....JO RECORDO CONTAR MES DE 20 PARELLS DE MITJONETS (UNS DE VOSTRES ;-) I NO LI VAIG PODER POSAR MAI NI UN PQ NO LI FEIEN FALTA, AHGRRRRRRR!!!! EN NECESSITEU???? (JEJEJEJE!)